گیاه کاکتوس اونم از نوع نمدی خیلی میتونه نظرها رو سمت خودش جلب کنه. امروز طرح نمدی کاکتوس رو باهم میسازیم تا به عنوان مگنت ازش استفاده کنیم که حسابی میتونه جذاب باشه. چون میتونیم مگنت ها رو روی یخچال، روی کابینت یا هر شی فلزی بچسبونیم و با یه تغییر کوچیک توی دکوراسیون خونمون کلی تغییر خوب توی روحیمون ایجاد کنیم. البته آموزش امروز ما میتونه کارایی های دیگه ای هم داشته باشه مثلا اگر شما دوست داشته باشین میتونین به عنوان جا کلیدی هم ازش استفاده کنین.

مگنت طرح کاکتوس

مگنت طرح کاکتوس

وسایل مورد نیاز برای مگنت کاکتوس نمدی

  • نمد
  • نخ قرره مشکی
  • چسب حرارتی
  • قیچی
  • الگو
وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت مگنت کاکتوس نمدی

برای شروع الگو ها رو روی کاغذ میکشیم و برش میزنیم.

الگو

الگو

الگو ها رو روی نمد با سوزن ته گرد فیکسش میکنیم و برش میزنیم. برای سه تا گلدون 9 تا نمد لازم داریم که 6 تا قهوهای و 3 تا سفید لازمه و سایز سفید از هر طرف حدود چند میلی متر از قهوه ای بزرگ تر هستش که رنگ سقید از پشت  گلدون قهوه ای مون دیده بشه.

واسه هر گیاه هم سه تا نمد برش میزنیم. 2تا سبز و یک سفید که برای گیاه هم لازمه نمد سفید سایزش چند میلی متر بزرگتر از نمد های سبز باشه.

برش های نمدی

برش های نمدی

برای جذاب تر شدن طرح روی گلدون میتونیم براش چشم و دهن بذاریم. برای دوختن جزییات صورت روی گلدون هم از نخ مشکی با کوک های ریز و پیوسته استفاده مکینیم. با کوک های سفید که ردیفی قرار گرفتن واسش گونه میذاریم. برای یه گلدونمون هم میتونیم یه نمد طرح قلب برش بزنیم و دورش رو با کوک ساده بدوزیم و به گلدونمون وصل کنیم.

دوختن جزییات گلدان

دوختن جزییات گلدان

لایه نمد قهوه ای رنگ که چهره های جذاب براشون درست کردیم رو روی لایه سفید قرار میدیم و روش رو با کوک ساده میدوزیم. کوک هامون سعی کنیم پشت سر هم باشه و فاصله ای بینش نیافته.

دوختن لایه قهوه ای به سفید

دوختن لایه قهوه ای به سفید

لایه سبز رنگ رو روی لایه سفید میذاریم و باز هم با کوک ها ساده و پیوسته روش رو میدوزیم که هم از سادگی در بیاد هم طرح کاکتوسمون کامل تر باشه.

دوختن لایه سبز به سفید

دوختن لایه سبز به سفید

برای یکی از کاکتوس ها که دوخت کمتری روش هست با دایره های ریز نمدی روش رو تزیین میکنیم. بهتره دایره ها رو روی کارمون بچسبونیم.

چسباندن تیکه های دایره ای

چسباندن تیکه های دایره ای

برای اینکه پشت کارمون تمیز باشه لایه سوم که سبز رنگ هستش رو به پشت گیاهمون میچسبونیم تا دوخت هامون پوشیده بشه.

چسباندن لایه سوم

چسباندن لایه سوم

بعد از چسباندن لایه سوم گیاه، گیاه آماده شده رو بین لایه دوم و لایه سوم گلدون قرار میدیم.(بین لایه سفید و لایه قهوه ای).لایه سوم گلدون رو هم واسه این میزنیم که دوخت ها پوشیده بشن و پشت کارمون تمیز باشه.

قرار دادن گیاه بین گلدان

قرار دادن گیاه بین گلدان

پشت کار هم آهنربا میچسبونیم تا بتونیم به هر جایی که دوست داریم این کاکتوس ها رو بچسبونیم و از دیدنش لذت ببریم و کلی انرژی خوب بگیریم.

چسباندن آهنربا

چسباندن آهنربا

اینم از مگنت ما،امیدوارم از درست کردنش و داشتنش کلی لذت ببرین و کیف کنین.

مگنت

مگنت

4/5 - (20 امتیاز)