اگر اهل برنامه ریزی هستین و دوست دارین واسه هر روزتون برنامه بریزین و برنامه تون همیشه در دسترستون باشه، یااگر مشغله کاریتون زیاده و خیلی از کازهای ضروری رو فراموش میکنین، یا شاید هم یه سری یادداشت هایی داشته باشین که بخواین همیشه در دسترستون باشه و هر وقت اراده کردین اون ها رو بردارین بخونین، برای آموزش امروز حتما با من همراه باشین چون میخوایم توی این آموزش یه فکر خوب واسه نظم دادن به یادداشت هامون بکنیم و با یه جایادداشتی خوشگل که هم میتونه نقش تزیینی داشته باشه و هم میتونه حسابی کارمون رو راه بندازه در خدمتتون هستم.

جایادداشت

جایادداشت

وسایل مورد نیاز برای جایادداشتی نمدی

  • نمد
  • ربان
  • نخ و سوزن
  • قیچی
  • چسب حرارتی
وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت جایادداشتی نمدی

برای شروع نیاز به چند تا الگو داریم که توی تصویر براتون گذاشتم الگو ها رو میکشیم و روی نمد میذاریم و برش میزنیمشون. رنگ هاشم کاملا دل به خواهی هستش همین رنگی بودنش حسابی جذاب میکنه کارمون رو.

الگو

الگو

برای جای یادداشتی اول از همه نیاز به دو لایه نمد داریم که لایه بالایی کمتر از نصف لایه زیری هستش. این دو لایه رو روی هم میذاریم و دورش رو دندون موشی میدوزیم. برای قسمتی که قراره کاغذ های یادداشت رو داخلش بذاریم، فقط لبه کار رو میدوزیم.

دوختن دور کار

دوختن دور کار

روی کاپ کیک رو با کوک های رنکی یا یه رنگ میتونیم بدوزیم میتونیم هم کوک درشت بزنینم و هم کوک های ریز پشت سر هم و پیوسته. همچنین میتونیم روی کوک ها رو چند دور بدوزیم تا بیشتر خودش رو نشون بده.

کوک های درشت

کوک های درشت

دوتیکه کاپ کیک رو روی هم میچسبونیم تا کاپ کیکمون آماده بشه و بتونه جا یادداشتمون رو با رنگ ها و خوشگلیش حسابی جذاب کنه.

چسباندن دو تیکه کاپ کیک

چسباندن دو تیکه کاپ کیک

برای اینکه کاپ کیکمون یه کم گوگولی تر بشه یه دایره زرد نمدی کوچولو برش میزنیم و روی نوک کاپ کیکمون میچسبونیم.

چسباندن دایره زرد

چسباندن دایره زرد

حالا کاپ کیک آماده شده رو روی جا یادداشتیمون میچسبونیم. میتونیم اون ها رو هر جوری که دوست داریم روی جایاداشتی بذاریم و تزیینش کنیم.

چسباندن کاپ کیک

چسباندن کاپ کیک

روی جایادشتی رو با ربان تزیین میکنیم و روی ربان رو هم میتونیم با وسایل تزیینی یا مروارید تزیینش کنیم.(با ربان دو تا پاپییون درست میکنیم و پاپییون ها رو روی هم میچسبونیم)

چسباندن پاپییون

چسباندن پاپییون

پشت کار هم آهنربا میزنیم تا بتونیم جایاداشتی مون رو روی کابینت یایخچالمون بچسبونیم.

چسباندن آهنربا

چسباندن آهنربا

به این مطلب امتیاز بده