وقتی یه عضو کوچیک به جمع خونوادگیمون اضافه میشه همه اعضای خانواده رو به تکاپو وادار میکنه از سیسمونی گرفته تا تزیین اتاق کودک و خیلی برنامه های دیگه. امروز میخوایم یه آموزش خیلی خیلی ساده و جذاب و خاص رو که مربوط به قسمت کوچیکی از این تدارکات هستش رو براتون بزارم و امیدوارم که دوست داشته باشین. آموزش امروز ما یه گیفت هستش که کارایی اون سلیقه ای میتونه باشه یا به عنوان مگنت و یا جاکلیدی ازش میشه استفاده کرد و این گیفت قرار هدیه ای خاص از طرف عضو جدید و کوچولوی خانواده به مهمون هاباشه.

گیفت نوزاد

گیفت نوزاد

وسایل مورد نیاز برای گیفت نوزاد

  • نمد
  • دکمه
  • چسب حرارتی
  • مروارید
  • ربان
  • قیچی
وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت گیفت نوزاد

برای شروع نیاز به الگو هایی داریم که توی تصویر قرار دادم. الگوها رو بعد از  برش زدن، رو روی نمد با رنگی که مد نظرمون هست قرار میدیم و برش میزنیم.

الگو

الگو

برای اینکه کارمون فانتزی تر بشه از دو تا دکمه استفاده میکنیم و اون رو روی لباس میدوزیم. میتونیم از مزروارید یا مهره های رنگی هم استفاده کنیم.

دوختن دکمه

دوختن دکمه

از الگویی که طرح لباس نوزاد هست دو تا برش میزنیم و برش ها رو روی هم میزاریم و میچسبونیم. میتونیم دو تا لایه ها رو با دوخت دندون موشی به هم بدوزیم.

چسباندن دو لایه

چسباندن دو لایه

با نمد نوار های دالبری برش میزنیم و اون نوار ها رو روی لبه یقه و پایین لباس میچسبونیم که حسابی این گیفت ما دلبرونه بشه.

چسباندن لبه های دالبری لباس

چسباندن لبه های دالبری لباس

گیفت

گیفت

با ربان یه پاپییون کوچولو درست میکنیم و روی گیفتمون میچسبونیم.ربان اگه خال دار باشه گیفت رو جذاب تر میکنه.

پاپییون

پاپییون

از مروارید هایی که پشتشون تخت هست برای تزیین روی گیفتمون استفاده میکنیم و اون ها رو روی لباس میچسبونیم.

چسباندن مروارید

چسباندن مروارید

اگر به عنوان مگنت خواستیم استفاده کنیم یه آهنربا به پشتش میچسبونیم و اگر هم خواستیم به عنوان جاکلیدی ازش استفاده کنیم یه نخ ضخیم یا نخ کنفی رو به پشت کارمون میچسبونیم و آویز جاکلیدی رو از داخلش رد میکنیم.

3.2/5 - (4 امتیاز)