دوستان امرور میخوام یک پیش غذای عالی و خوشمزه و خوش آب و رنگ و در عین حال خیلی هم راحت را براتون آموزش بدهم. این پیش غذا رولت ژامبون رو بچه ها خیلی طرفدارش هستند. این رولت خوشمزه را میتونید با چند نوع ترکیب مواد دیگر هم درست کنید و سر میز برای میهمانیها آماده کنید مخصوصا تولد ها یک پیشنهاد خوبی است. رولت ژامبون یه پیش غذای مجلسی و شکیله.
میتونید همین نان رولت ژامبون را باپنیر و گردو و سبزی خوردن و یا کره و مار مالاد یک صبحانه خوب ومفیدی را برای عزیزان خود تهیه کنید و سفره های خود را رنگین کنید.

رولت ژامبون ،(کالباس)

رولت ژامبون ،(کالباس)

مواد لازم برای تهیه کرپ یا همون نون رولت

  • آرد سه چهارم لیوان
  • تخم مرغ 3 عدد
  • نمک 1/3 قاشق چایخور
  • شیر یا ماست یک لیوان

مواد میانی رولت

  • ژامبون گوشت 6یا 8 ورق
  • سس مایونز 2 ق
  • جعفری خردشده 3 ق غ خوری
رولت ژامبون

رولت ژامبون

طرز تهیه رولت ژامبون یا همون رولت کالباس

خب حالا تمام مواد کرپ را که شیر و تخم مرغ، نمک و آرد است را در یک کاسه ریخته و هم میزنیم تا صاف و یکدست شود.

یک تابه مستطیل شکلی بردارید با برس ته ماهیتابه را خیلی کم چرب کرده وروی شعله ملایم گاز قرار دهید سپس مقداری از مواد را کف ماهیتابه ریخته طوری که یک لایه نان رولت درست شود.

مواد نان در حال پخت

مواد نان در حال پخت

وقتی آماده شد نان را بر میگدانیم تا اونطرف نان هم بپزد. وقتی نان رولت ما درست شد در سینی که اندازه رولت است گذاشته و در یخچال به مدت 6 یا 7دقیقه میگذاریم تا خنک شود و بعد رولت بعدی را هم به همون روش بالا درست میکنیم.

سپس بعد از خنک شدن نونها دو قاشق از سس مایونز را روی هر کدام از نانها میریزیم و روی نان می کشیم. کالباس ها را هم روی نانهای سس زده میچینیم.

سپس خیار شورها را خیلی نازک برش میدهیم و روی کالباسها قرار میدهیم  و بعد جعفری خرد شده را وسط مواد رولت میپاشیم.

مواد میانی رولت

مواد میانی رولت

بعد رولتمان را خیلی آروم ظریف و محکم رول میکنیم. بعد از رول میتونید همونطور رولت را درسته در یخچال بگذاریم یا اینکه برش بزنید و در ظرف مورد نظرتون بچینید. من همون موفع برش زدم و در ظرف چیدم.

و درآخر هم در یخچال میگذاریم تا یکی دوساعت بمونه بعد میتونید نوش جان کنید.

برش رولت ژامبون

برش رولت ژامبون

رولت ژامبون

رولت ژامبون

3.9/5 - (54 امتیاز)