همیشه به پاس قدر دانی و تشکر از معلم های عزیزمون به مناسبت های مختلف براشون کادو بردیم و یا خیلی وقتا با یه شاخ گل هم ازشون تشکر کردیم خوب یه وقتایی هم شاید معلم بخواد به دانش آموزش یه کادو بده که اونم مناسبت های مختلفی داره میتونه کادو معلم هم به عنوان تشویق دانش آموزش باشه و یا یه هدیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید! آموزش امروز ما یه گیفت هست که مناسب هدیه دادن معلم ها به شاگردهاشون باشه و اسم هر دانش آموز رو هم روی گیفتش بنویسه. البته این گیفت فقط مختص معلم ها نیست حتی میتونین این گیفت رو به دوستاتونم هدیه بدین و یه یادگاری از شما برای دوستتون بمونه.

مگنت دخترونه

مگنت دخترونه

وسایل مورد نیاز مگنت دانش آموز

  • نمد
  • نخ و سوزن
  • قیچی
  • چسب حرارتی
وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت مگنت دانش آموز

به تعداد عروسک هایی که میخوایم برش میزنیم برای هر مگنت نیاز به یه الگوی پشت و جلو داریم که الگوی جلو به اندازه صورت خالی میشه میتونیم برای اینکه تمیز تر دایره برش بخوره با هویه خالی کنیم میتونیم هم با قیچی خالی کنیم.و یه دایره که دایره باید از گردی صورتی که روی الگوی جلو برش زدیم بزرگتر باشه تا راحت تر و تمیز تر به پشت کارمون بچسبه و یه نمد برای موهای عروسکمون لازم داریم.

الگوها

الگوها

موهایی که برای عروسکمون برش زدیم رو روی سرش میچسبونیم.

چسباندن موها

چسباندن موها

با کوک های ساده و پیوسته واسه عروسکمون چشم ها و دهنش رو میدوزیم و بعد از دوختن اون رو روی لایه پشتی کارمون میچسبونیم.

دوختن چشم و دهن

دوختن چشم و دهن

بعد از چسبوندن صورت عروسک به لایه زیری، لایه بالایی که داخلش خالی شده رو روی صورت عروسکمون میزاریم و دورش رو دندون موشی میدوزیم.

دوختن لایه روی کار

دوختن لایه روی کار

روی نمد سفید یا هر نمدی که رنگ روشنی داشته باشه با کوک های ساده اسم های مورد نظرمون رو مینویسم و نمد رو گوشه ی روسری عروسکمون میچسبونیم.

دوختن اسم ها

دوختن اسم ها

آهنربا رو به پشت کارمون میچسبونیم. البته میتونیم به عنوان جاکلیدی هم ازش استفاده کنیم.

چسباندن آهنربا

چسباندن آهنربا

مگنت های ما آماده هستن برای هدیه دادن به کسایی که دوسشون دارین.

مگنت

مگنت

3.9/5 - (35 امتیاز)