با مرغ میتونیم غذاهای متنوعی درست کنیم و از خوردنش لذت ببریم امروز میخوایم رولت مرغ درست کنیم که ترکیبات داخل رولت میتونه کاملا سلیقه ای باشه اگر دوست داشته باشیم رژیمی باشه میتونیم فقط از سبزیجات استفاده کنیم اما اگر نخواستیم میتونیم مخلفات دیگه ای رو هم بهش اضافه کنیم که اگر آموزش رو دنبال کنین میتونید ببینید.

رولت مرغ

رولت مرغ

مواد لازم برای تهیه رولت مرغ

  • سینه مرغ
  • چهار تیکه سوسیس
  • یک سوم پیمانه ذرت
  • نصف پیمانه سبزی(گشنیز، جعفری)
  • یک پیمانه پنیر پیتزا
  • مواد مورد نیاز

    مواد مورد نیاز

    طرز تهیه رولت مرغ

ابتدا سینه مرغ رو برش های نازک میزنیم (2 سانتی) و با گوشت کوب یه کم روش میزنیم تا نازک تر شه و راحت تر رول بشه.

برش نازک سینه

برش نازک سینه

میتونیم برای داخل رولت مرغ از هر سبزیجاتی استفاده کنیم این کاملا سلیقه ای هستش ولی من از سبزی و ذرت و سوسیس استفاده کردم. سوسیس ها رو حلقه ای برش زدم و روی برش مرغ گذاشتم و پنیر و ذرت و سبزی رو هم روش ریختم. ادویه هایی مثل زرد چوبه،فلفل و نمک رو روی مواد میریزیم.

گذاشتن مواد

گذاشتن مواد

بعد از گذاشتن مواد آروم آروم شروع میکنیم  به رول کردن. و برای محکم نگه داشتنش از خلال دندون استفاده میکنیم. شاید شمام برای بعضی از تیکه هم مثل من مجبور بشین از خلال دندون بیشتری استفاده کنین اما ایراد نداره بعد از اینکه سرخ بشه خودش رو میگیره و میتونیم خلال ها رو در بیاریم.

رول کردن

رول کردن

خب رسیدیم به مرحله سرخ کردن، میذاریم ماهی تابه داغ بشه و داخلش روغن میریزیم بعد از داغ شدن روغن شروع به چیدن رولت مرغ میکنیم.

سرخ کردن

سرخ کردن

میذاریم کامل دو طرف مواد روی شعله ملایم سرخ بشه و حسابی برشته بشه. رولت ما آماده هست، حتما این رولت رو امتحان کنین. این رولت رو میتونید بجای مرغ با کالباس هم درست کنید و در این لینک میتونید طرز درست کردنش رو ببینید.

رولت مرغ

رولت مرغ

4/5 - (9 امتیاز)