سلام به همه دوستان و عزیزانی که این مدت رو تحمل کردن. چند روزی میشه که از سفر برگشتیم ولی انقدر سرمون گرم مهمون و جمع و جور کردن خودمون بود که فرصت نداشتیم بیایم. انشاالله از این به بعد به روال عادی برمیگردیم و در خدمت همه شما عزیزان هستیم. سفرمون فوق العاده عالی بود و روزهای به یاد موندنی و بی نظیری رو در زندگیمون رقم زد که دعا میکنم قسمت همتون بشه که برید و ببینید و روح رو جلا بدید و لذت ببرید. اینکه میگم خوش گذشت نه اینکه از روی عادت از سفر برگشتن بگم. واقعا خوش گذشت و اونقدر عالی بود و حس آرامش و سبکی بهم داد که قابل وصف نیست. فقط میتونم دعا کنم قسمتتون بشه و خودتون به بهترین شکل درک کنید.

مسجدالنبی

مسجدالنبی

دوستای گلم اونجا به یاد همتون بودیم و براتون دعا کردیم که هم قسمتتون بشه و هم خداوند دعاهاتون رو برآورده به خیر کنه انشاالله. چه در مسجد النبی و چه در مسجدالحرام. به نیابت از همتون هم یک طواف دور خانه خدا و یک نماز در مسجدالنبی خوندم که انشاالله خدا قبول کنه.

مسجدالحرام

مسجدالحرام

گفته بودم که اگه بتونیم اونجا مطالب مرتبط با حج رو میذاریم تا هرکسی که علاقمنده استفاده کنه. متاسفانه به چند دلیل نتونستیم این کار رو انجام بدیم. اول اینکه حافظه دوربین کمی مشکل پیدا کرد و لبتاپ نمیتونست اطلاعاتش رو بخونه. البته خیلی از جاها هم نتونستیم دوربین ببریم و با موبایل یک سری عکس انداختیم. دوم اینکه اینترنت در هتل ها فراهم بود ولی باید میرفتیم در لابی تا میتونستیم استفاده کنیم و در اتاق ها آنتن خوبی نداشت. نکته بعدی که از هم موثر تر بود زمان بود که انقدر کم بود و زود گذشت که واقعا فرصت نشد براتون مطالبی بذاریم. البته چندتایی رو اونجا براتون نوشتم و بقیه رو هم اینجا مینویسم و انشاالله کم کم بین مطالب دیگه منتشر میکنیم.

مناره مسجدالنبی

مناره مسجدالنبی

به این مطلب امتیاز بده