عروس خانوم های گل و هنرمند با یه کم حوصله به خرج دادن و انجام کارهای خاص حسابی میتونین به عنوان یه عروس خوش سلیقه و با ذوق بدرخشید. طرحی که میخوایم درست کنیم خیلی کارایی داره اول از همه برای دعوت کردن به جشن نامزدی که مهمون ها کمتر هستن میتونیم کارت دعوت رو خودتون درست کنین که طرح امروز تزیین روی کارت هست. یا میتونیم یه کارت پستال به عنوان سالگرد ازدواج درست کنین و با کلی متن عاشقانه همسرتون رو سورپرایز کنین و یا اینکه بعنوان گیفت برای مهمون هاتون آماده اش کنید و با چسبوندن یه آهنربا یه هدیه به یادموندنی و کاربردی بهشون بدید.

ﻟﺒﺎﺱ ﻋﺮﻭﺱ و ﺩاﻣﺎﺩ

لباس عروس داماد

وسایل مورد نیاز

  • نمد
  • نخ و سوزن
  • چسب
  • قیچی
  • ربان
ﻭﺳﺎﻳﻞ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻴﺎﺯ

وسایل مورد نیاز

شروع ساخت لباس ها

الگو رو توی تصویر قرار دادم ، الگو ها رو برش میزنیم و روی نمد میذاریم و به تعداد مورد نیاز برش میزنیم.

اﻟﮕﻮ

الگو

در این تصویر تعداد مورد نیاز از هر الگو که لازمه برش بزنیم مشخص شده.

اﻟﮕﻮﻫﺎﻱ ﺑﺮﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ

الگوهای برش خورده

الگویی که مربوط به لباس عروس هست رو روی هم میذاریم و قسمت بالا و قسمت پایین لباس و قسمت پایین دامن رو با کوک های بخیه به طور منظم میدوزیم.

ﺩﻭﺧﺘﻦ ﺑﺎﻻ و ﭘﺎﻳﻴﻦ ﻟﺒﺎﺱ

دوختن بالا و پایین لباس برای لایه رویی لباس میتونیم از نمد های طرح دار و یا ساده  استفاده کنیم  که کاملا سلیقه ای هستش، لایه رویی لباس رو روی قسمت سفید میذاریم و دندون موشی میدوزیم.

ﺩﻭﺧﺘﻦ ﻻﻳﻪ ﺭﻭﻱ ﻟﺒﺎﺱ

دوختن لایه روی لباس

تیکه های دوتایی مثل شلوار، کت داماد رو روی هم میذاریم، میتونیم دورش رو دندون موشی بدوزیم، میتونیم هم مثل لباس عروس کوک بخیه بزنیم. برای بلوز داماد توی ردیف دکمه هادو تا کوک ضرب دری میزنیم و میتونیم روی کوک رو دو سه تا کوک دیگه هم بزنیم که پررنگتر باشه و بهتر دیده بشه.

 

ﺩﻭﺧﺘﻦ ﺗﻴﻜﻪ ﻫﺎﻱ ﺩﻭﺗﺎﻳﻲ ﺑﻪ ﻫﻢ

دوختن تیکه های دو تایی به هم

لبه های کت رو بلوز میچسبونیم و بلوز رو به شلوار،لباس آقا داماد آماده شد.

ﭼﺴﺒﺎﻧﺪﻥ

چسباندن

نوبت به تزیین لباس عروسمون میرسه ،قسمت کمر لباس یه ربان نیم سانتی میچسبونیم و روش دو تا دایره کوچولو با دو سایز مختلف میچسبونیم. یه کروات هم واسه داماد درست میکنیم. برای کروات یه مستطیل کوچیک باریک رو از دو سمت مثلثی برش میزنیم و یه نوار مستطیلی باریک هم دورش میپیچیم.

ﺗﺰﻳﻴﻨﺎﺕ ﻟﺒﺎﺱ

تزیینات لباس

اینم از لباس های آماده شده.

ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎ

لباس ها

این هم یه نمونه کارتی که این طرح روش کار شده.

ﻧﻤﻮﻧﻪ ﻛﺎﺭ

نمونه کار

4/5 - (3 امتیاز)