دنبال ایده های جدید برای انواع غذا با گوشت چرخکرده و برنج میگردی؟ خیلی وقتا به یه لیست احتیاج داریم که یادمون بیاره یا ایده ی انواع غذا بده بهمون. مخصوصا که مواد اولیه ش در دسترسمون باشه یا سریع حاضر شه مثل گوشت چرخکرده و برنج.

تنوع دادن به غذاهایی که با گوشت چرخکرده و برنج درست میشه فقط از یه کدبانو برمیاد. (الکی مثلا من کدبانو ام😅) حالا جدای از شوخی میتونیم از انواع غذاهایی که با مواد اولیه ای که بیشتر توی خونه مون پیدا میشه تهیه میشن یه لیست داشته باشیم و به غذاهای خونه تنوع بدیم.

غذا با گوشت چرخکرده و برنج و سیب زمینی

وای از این ترکیب جذاب که کلی میشه باهاش غذا درست کرد. از انواع پلو هایی که گوشت چرخکرده و سیب زمینی دارن بگیر تا انواع خوراک که میشه با گوشت چرخکرده و سیب زمینی درست کرد و در کنار برنج سرو کرد. اینجا چند تا از نمونه غذاهایی که آموزش کامل و مرحله به مرحله شون رو داریم میذارم. از انواع خوراک چرخکرده و سیب زمینی هم غافل نشید.

لایی پلو با گوشت چرخ کرده

غذاهای زیادی هستن که میتونید گوشت چرخکرده رو لای پلو استفاده کنید. میتونید از انواع حبوبات یا سبزیجاتی که توی خونه دارید کمک بگیرید تا تنوع غذا ها بالا بره. چند تا از ایده هایی که میتونید امتحانشون کنید ایناست 👇

3.9/5 - (34 امتیاز)