سلاااام..

راستش رو بخواید اگه بخوام دلیل تراشی کنم برای غیبتهای مکررم، میتونم کلی دلیل موجه بیارم و شما هم بپذیرید که خب راست میگه با این شرایط چطور میتونست پست هم بذاره.. اما اعتراف میکنم که با همه شلوغی هایی که این روز ها دارم، علت اصلی نبودنم یک چیزه.. اینکه مطالب من به چه دردتون میخوره؟

نمیدونم که شما چقدر پیگیر سایت بودید تاحالا.. اما خیلی برام مهمه که بدونم وقتی که صرف نوشتن مطالب میکنم و انرژی که میذارم برای کسی مفید هست یا نه.. برام چالش شده که آشپزی چقدر مهمه توی زندگی؟ چقدر اهمیت داره ما غذاهای متنوع و شیک بلد باشیم؟ اصلا به نظرتون امکانش هست توی زمینه ی دیگه ای هم علاوه بر آشپزی با هم معاشرت کنیم؟

مدتی هست که به آشپزی نرسیدم.. غذاها رو یا در حد املت و نیمرو هستن یا یه چیزایی میریزم توی زودپز میپزه با یه ظاهر داغون میکشم میذارم روی سفره و در غیر این صورت غذای بیرونی! برام ناراحت کننده اس ولی پذیرفتم که وقتی حال و فرصتش نیست خب نیست دیگه.. میذارمش برای وقتی که شرایط منظم تری پیدا کردم

یکی از دغدغه های من درست بودن ارتباطم با بچه هام هست.. به نظرتون جالبه در موردش باهم صحبت کنیم؟ چی برای شما مهمتره؟ از من بپرسین میگم این روزا آرامشم و نظم دادن به زندگیم..

4.5/5 - (40 امتیاز)