یکی از پارچه های پرکاربرد برای کارهای هنری پارچه های نمدیه. چون هم به راحتی برش میخورن بدون اینکه ریش ریش بشن و هم با رنگ ها و ضخامت های متنوع موجوده. اگه پارچه نمدی در دسترستون هست میتونید باهاش کلی کار هنری زیبا بسازید. اگه با این آموزش همراه بشید یک گل زیبا و راحت یاد میگیریم که شبیه به گل داوودی هست و بسیار کاربردیه و میتونید به عنوان گلسر، تزئین پکیج هدیه، یه تابلوی هنریه پر از گل و… ازش استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای گل داوودی نمدی

  • پارچه نمدی
  • توپک نمدی یا پوم پوم
  • چسب حرارتی

مراحل ساخت گل نمدی

دوتا نوار از پارچه نمدی آماده کنید و بصورتی که توی تصویر میبینید برش بزنید. یه نوار پهن و بلند و یک نوار کوتاه و باریک. دقت کنید که برش هاتون نباید تا انتها بخوره و حدود نیم سانتی متر از پایین نوار فاصله بذارید.

آموزش گل نمدی

آموزش گل نمدی

توپک نمدی یا پوم پوم رو وسط قرار بدید و به وسیله چسب حرارتی نوار کوچک تر رو به دور تا دورش وصل کنید. (توپک یا پوم پوم رو میتونید از خرازی ها تهیه کنید، یا حتی خودتون با کاموا درست کنید و یا یه مروارید بزرگ رو وسط یه تیکه نمد قرار بدید و به صورت یه کره از پایین اونو با نخ محکم کنید)

آموزش گل نمدی

آموزش گل نمدی

بعد از اینکه نوار باریک رو وصل کردید، به همین صورت نوار بلندتر رو هم دورتادور بچسبونید.

آموزش گل نمدی

آموزش گل نمدی

آموزش گل نمدی

آموزش گل نمدی

به همین آسونی شما یه گل زیبای نمدی ساختید. میتونید این گل رو در اندازه و رنگ های متفاوت آماده کنید و یه اثر هنریه زیبا باهاش خلق کنید.

آموزش گل نمدی

آموزش گل نمدی

3.3/5 - (3 امتیاز)