بدلیجات انواع مختلفی داره که یکی از اون ها پاپند هستش و مطمعنا طرفداراشم کم نیستن. پابندی که امروز میخوایم آموزشش رو بزاریم فقط از زنجیر درست میشه. میتونیم اگر دوست داشته باشیم بین زنجیر از مهره های دلخواهمون استفاده کنیم.این طرح علاوه بر پابند میتونه یه گردنبند خیلی خاص هم باشه و کلی هم جلوه داشته باشه. نوع استفادش سلیقه ای هستش ولی برای هر کاری که استفاده کنین بسیار جذاب و زیباست. برای درست کردنش با من همراه باشین.

پابند

پابند

وسایل مورد نیاز برای ساخت پابند زنجیری

  • زنجیر
  • حلقه
  • قفل
  • دم باریک
  • سیم چین

 

وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت پابند

به اندازه دور مچ پامون یه زنجیر جدا میکنیم و به فاصله های برابر از داخل حلقه های زنجیر حلقه رد میکنیم.(من به فاصله  هر 15 تا حلقه زنجیر یه حلقه رد کردم.)

رد کردن حلقه به فاصله های برابر

رد کردن حلقه به فاصله های برابر

یه زنجیر دیگه رو  یکی در میان از داخل حلقه هایی که به زنجیرمون وصل کردیم رد میکنیم و بعد از اینکه از داخل حلقه ها رد شد اضافه زنجیر رو برش میزنیم.

رد کردن زنجیر یکی در میان

رد کردن زنجیر یکی در میان

وزنجیر سوم رو باز هم به صورت یکی در میان از داخل حلقه هایی که زنجیر از داخلش رد نشده رد میکنیم.

رد کردن زنجیر از حلقه های دیگر

رد کردن زنجیر از حلقه های دیگر

به  حلقه ای که انتهای زنجیرمون هستش  قفل رو وصل میکنیم تا  قفل رو به حلقه ای که انتهای دیگر زنجیرمون هست ببندیم.

اگر دوست داشته باشم به عنوان گردنبند ازش استفاده کنیم. دو تا زنجیر با طول برابر جدا میکنیم.(اندازه زنجیر ها هم بسته به بلندی گردنبندمون داره) و دو زنجیر رو به انتهای دو حلقه ای که انتهای زنجیرمون هست وصل میکنیم. بعد از وصل کردن زنجیر ها به سر یکی از زنجیر ها حلقه و سر دیگرش قفل رو وصل میکنیم.

وصل کردن قفل

وصل کردن قفل

پابند

پابند

4.2/5 - (62 امتیاز)