وقتی میخوام به یه نفر هدیه بدیم فکرمون در گیر اینه که این هدیه رو چه جوری تزیین کنیم که جذاب تر بشه یا چه جعبه کادویی میتونه مناسب تر باشه، اگر ساخت جعبه های مختلفی رو یاد داشته باشیم برای این وقت ها خیلی کارمون راحت تر میشه، دراین مطلب طرز ساخت جعبه کادویی  رو براتون میذارم که میتونید برای ساختش هم از مقوا و هم از کاغذ کادو استفاده کنید و بعد بچسبونیدش به مقوا، در ادامه مطلب همراه ما باشید…

جعبه کادویی

جعبه کادویی

وسایل مورد نیاز برای ساخت جعبه کادویی

  • مقوا
  • چسب
  • قیچی
وسایل مورد نیاز

وسایل مورد نیاز

مراحل ساخت جعبه کادویی

برای درست کردن جعبه باید الگو رو مطابق تصویر رسم کنیم اندازه های این جعبه کاملا سلیقه ای هستش بسته به سایزی که دوست دارین جعبتون داشته باشه داره و یا میتونین الگو رو پرینت بگیرین  و بعد کار رو ادامه بدید.

 

الگو

الگو

الگو رو روی مقوا میکشیم.

کشیدن الگو روی مقوا

کشیدن الگو روی مقوا

مربع های کوچیک رو که توی تصویر مشخص هست از یک ضلعش همونطور که در تصویر می بینید برش میزنیم و از روی تمام خط ها مقوا رو تا میکنیم.

برش مربع

برش مربع

مربع های کوچیک رو رو به مستطیل کنارش میچسبونیم تا گوشه های جعبه بسته بشه و جعبمون کامل بشه.

چسباندن مربع

چسباندن مربع

بستن گوشه های جعبه

بستن گوشه های جعبه

داخل جعبه بعد از بستن گوشه ها به این شکل در میاد.

داخل جعبه

داخل جعبه

برای بستن جعبه میتونیم از ربان استفاده کنیم، ربان رو روی جعبه میذاریم و بعد از زیر جعبه جهت ربان رو عوض میکنیم و ربان رو میاریم بالا و با یه پاپیون جعبه رو تزیین میکنیم.

گذاشتن ربان روی جعبه

گذاشتن ربان روی جعبه

پشت جعبه

پشت جعبه

پاپیون زدن

پاپیون زدن

میتونیم برای تزیین روی جعبه از پاپییون هم استفاده کنیم که میتونیم این پاپییون رو با ربان درست کنیم و اگه دوست داشتید مدلهای بیشتری از این باکس های هدیه یاد بگیرید میتونید به این لینک مراجعه کنید.

تزیین جعبه با پاپییون ربانی

تزیین جعبه با پاپییون ربانی

5/5 - (2 امتیاز)